کتاب «کارگزار و مصرف؛ نقش سبک زندگی کارگزاران بر الگوی مصرف جامعه»

گردآورنده: احمد اولیایی
ناشر: پژوهشگاه علوم و فرهنگ سیاسی
تهیه کننده: پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی
سال انتشار: ۱۴۰۴
شابک: ۳-۰۲۰-۴۴۵-۶۲۲-۹۷۸
شماره کتابشناسی ملی: ۱۰۰۶۳۶۵۰
معرفی کتاب
سبک زندگی مردم تبلور و عینیت همه پیچیدگی های جامعه و روابط میان ابعاد و مولفه های آن است و یکی از مهم ترین بخش ها یا به عبارتی ارکان تشکیل دهنده سبک زندگی مقوله مصرف است. در میان تمام عوامل موثر بر مصرف و الگوی مصرف جامعه، کارگزاران و مسئولان به عنوان یک عامل مهم درخور مطالعه و بررسی هستند؛ کارگزاری که گاه به مثابه مجری، گاه سیاست گذاری و گاه در همان فردیت خودش بر الگوی مصرف مردم تاثیر می گذراد.
خبرگزاری مهر: چگونه سبک زندگی مسئولان به تشدید مصرفگرایی در جامعه دامن می زند؟
خبرگزاری فارس: کتاب «کارگزار و مصرف» منتشر شد
خبرگزاری تسنیم: تأملی بر یک تأثیرگذاری پنهان در اقتصاد و فرهنگ جامعه
خبرگزاری قدس انلاین: سبک زندگی مسئولان، ویترین مصرفگرایی یا الگوی اصلاح؟
خبرگزاری شفقنا: کتاب «کارگزار و مصرف» به ویترین بوستان کتاب آمد
خبرگزاری شبستان: انتشار کتاب «کارگزار و مصرف» با هدف تأمل تأثیرگذاری پنهان اقتصاد در فرهنگ جامعه
خبرگزاری رسا: سبک زندگی مسئولان، ویترین مصرفگرایی یا الگوی اصلاح؟