کتاب «کارگزار و مصرف؛ نقش سبک زندگی کارگزاران بر الگوی مصرف جامعه» روانه بازار نشر شد
کتاب «کارگزار و مصرف؛ نقش سبک زندگی کارگزاران بر الگوی مصرف جامعه» به اهتمام احمد اولیایی در پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی تهیه و به همت نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در ۲۰۰ صفحه به چاپ رسید.
در متن پشت جلد این کتاب آمده: “سبک زندگی مردم تبلور و عینیت همه پیچیدگی های جامعه و روابط میان ابعاد و مولفه های آن است و یکی از مهم ترین بخش ها یا به عبارتی ارکان تشکیل دهنده سبک زندگی مقوله مصرف است. در میان تمام عوامل موثر بر مصرف و الگوی مصرف جامعه، کارگزاران و مسئولان به عنوان یک عامل مهم درخور مطالعه و بررسی هستند؛ کارگزاری که گاه به مثابه مجری، گاه سیاست گذاری و گاه در همان فردیت خودش بر الگوی مصرف مردم تاثیر می گذراد.”